Проставки для колісних дисків
Коли литі диски для тюнінгу не підходять, упираючись у гальмівні супорти авто, використовуються проставки для дисків, які також називають спейсерами, перехідниками, адаптерами. Купити проставки для збільшення вильоту (виносу) пропонують різні інтернет-магазини, завдяки яким можна здійснити покупку у будь-який зручний час. Режим онлайн дозволить спростити процес пошуку, а прийнятна вартість зробить придбання максимально вигідним. У деяких випадках практикується виготовлення на замовлення.
Вибір у режимі онлайн: колісні проставки
Варіанти проставок припускають вибір відповідно до важливих параметрів та цілей установки. Вони відрізняються розмірами, особливостями конструкції, товщиною, специфікою кріплення до маточини автомобіля. Проставки для збільшення вильоту на різні диски – легкосплавні (алюмінієві), литі (титанові), ковані – мають особливості. Як і якість дискової продукції, їхня функціональність повинна виправдовувати очікування, адже за їх допомогою необхідно надійно зафіксувати диск на маточині.
Асортиментний ряд включає:
- полегшені проставки;
- наскрізні універсальні проставки;
- адаптери з напрямним виступом;
- шпилькові;
- футорні.
Купити проставки для дисків можна на сайті I-Gum: система пошуку і широта асортименту, в який входять різні проставки на колеса, спростять це завдання. Вигідні ціни, хороші відгуки щодо якості пропонованої продукції, доставка по Україні стануть додатковими аргументами на користь співпраці.
Безліч варіантів: проставки на колеса
Використання адаптерів передбачає встановлення проставочних пластин різної товщини між диском і маточицею. Завдяки такому рішенню можна висунути диск назовні та віддалити спиці литого диска від гальмівних елементів, оскільки величина вильоту (ET) диска зменшується на величину, що дорівнює товщині пластини.
При великій товщині проставочної пластини для нормальної фіксації диска на маточині довжини різьблення болта може не вистачити. У цьому випадку слід використовувати довші болти або шпильки. Слід пам'ятати, що для надійної фіксації колісного диска кількість повних витків дискової гайки або болта має становити щонайменше п'ять-шість. Ступові підшипники та адаптери сприяють комфортному водінню. При покупці слід брати до уваги особливості розбовтування дисків різних моделей машин.
Варіант 1
Проставні кільця, товщина яких становить від 3-х до 10-ти міліметрів. Завдання цих простачок - установка литих дисків, які при звичайній установці зачіпають гальмівні супорти, а також поставити ширші шини. Вони виготовляються без маточини для колісного диска, тому що для того, щоб відцентрувати литий диск на штатній маточині достатньо товщини проставки. Для встановлення цього варіанту цілком вистачає довжини шпильки або штатних болтів.
Варіант 2
Вироби товщиною від 12 до 20 міліметрів. Вони виготовляються вже зі маточицею для колісного диска, допомагають відцентрувати диск і виключити биття під час руху автомобіля. Основне призначення цього варіанта – надати машині агресивного вигляду за рахунок розширення колісної бази та збільшення колії автомобіля (звідси назва – розширювачі колії). Також цей варіант дозволяє уникнути ефекту «утоплення» коліс при монтажі спортивного обважування та розширювачів колісних арок.
Варіант 3
Проставки на маточину, товщина яких становить від 20 до 30 міліметрів. Їхня особливість полягає в наявності металевих шпильок у тілі проставки. Порядок установки даної конструкції передбачає прикріплення проставки до маточини спеціальним кріпленням, потім проводиться фіксація колісного диска. Це значно спрощує встановлення проставок на автомобілі, у яких як кріплення дисків використовуються гайки-шайби. В даному випадку немає необхідності додаткової купівлі та встановлення подовжених болтів.
Варіант 4
Колісні проставки завтовшки від 20 до 40 міліметрів. Цей тип багато в чому схожий з попереднім і застосовується на авто, у яких як кріплення колісних дисків використовуються болти. Порядок встановлення даної конструкції: проставка кріпиться до маточини автомобіля спецболтами, а потім колісний диск кріпиться до проставки своїми штатними болтами.